lördag 17 december 2011

Att fira..

Idag är det min .. Hör o häpna .. 37 födelsedag.
Det är en förmån att få fylla år. Att man fyller år är en bekräftelse på ett års härliga upptåg. Om man inte fyller år finns man inte.. och det är en väldigt tråkig tanke.

Vi firade imorse med pannkaksfrukost (och tvättstugan). Fick jättevarma mysiga tofflor av Jo och Ronja, samt en bok (som jag faktiskt numer har tid att läsa). :)
På eftermiddagen droppade Ronjas farfar och bonusfarmor förbi. Då blev det prinsesstårta och ett presentkort på Åhléns. Jag bara längtar efter att få shoppa. Jippie!
På posten kom det ett stoooort paket från min mamma och pappa, proppat med saker till... Ronja.. och ett litet kuvert till mig. (i love kuvert).

Hann att springa iväg och klippa mig också.. Sist jag klippte mig var i Mars. Illa var namnet. Nu är jag fin igen!!
Tack så mycket alla gulliga för den här födelsedagen!!

Fin var även hälsningen från herr DÅ och jag tackar för snöflingorna, för du vet hur gärna jag vill ha dem. Jag verkligen längtar efter snö!! :)

Inga kommentarer: