onsdag 1 januari 2014

2013

Hur va då 2013 egentligen?

Det har haft sina uppgångar och nergångar. 
Den som utvecklats mest är nog den lilla människan med allt vad det innebär sömnlösa nätter, men också många skratt åt hennes nya färdigheter.
Jag tyckte att jag var klar på mitt gamla jobb och skaffade mig ett nytt jobb. Detta kan jag inte säga något om än, eftersom det började med kaos och kaoset har inte ordnat sig riktigt än. Antar att det är en slags utveckling där med.
Hittade en ny vän också, det är alltid trevligt med vänner. Dom är svåra att hitta. Utveckling av vänskap.
Många stick och virkprojekt har fötts och sett dagens ljus. 
Jag har lärt mig sy dockor. 
Jag har varit på utlandssemester med den lilla människan. Vi har bott på lantgård och varit på slott. 

Jag tycker vi kallar det utvecklingens år 2014 även fast det känns som om jag stått stilla så är det inte riktigt så trots allt när jag ser tillbaka.
Hoppas på ett bra 2014. Hoppas på fortsatt utveckling, men kanske några mindre problem. 


Inga kommentarer: