fredag 3 september 2021

Nu finns det mer tid

 Jag har ganska många gånger sagt att jag ska börja blogga igen..

Kanske är det just den här gången som det verkligen gäller, som jag verkligen börjar att blogga igen. Man kan inte veta så noga. Vi testar..

Att tiden går fort det visste vi, men inte så fort redan 2021. Vart har tiden tagit vägen. Jag är nu en ganska så gråspräcklig labhäxa i medelåldern, japp you heard me medelåldern. Min dotter som nyss var bebis är nu 10 år. Vi har flyttat från huvudstaden och ut på landet ... eller .. ja ja lite utanför Sverige 10 största stad Jönköping. För oss är det landet. För mina vänner här är det värsta storstan (ber därför om ursäkt redan nu)

Vi bor i ett hus. Ett hus med högt i tak (ja på många sätt) och en stor trädgård. För personer med bra minne (eftersom mitt minne är lite segt nuförtiden, så minns jag inte om jag sagt något om detta) så minns ni kanske att Jönköping är den stad där mitt liv en gång började. Japp cirkeln är sluten.. 

Då börjar vi .. 😚

Inga kommentarer: