måndag 21 juni 2010

Helgen i korta drag

Nu äntligen får jag skriva om helgen
Vi har haft möhippa för min allara bästa kompis Fröken C
Efter mycket stökande så kunde vi överraska henne
Hon är en kvinna med järnvilja och familjens överhuvud =)
och ville inte alls följa med stackars mannen till Universeum där vi skulle överraska
hon skulle till Lagerhaus..
Efter mycket ringande och fixande kunde vi haffa henne utanför deras hus
åkte mot Borås och ett mysigt "hemma" spa
Där fick vi behandlingar och fotbad
Sen var det spansk resturang
och sedan
Karaoke
Där fick hon sjunga "like a virgin", mmm för det hoppas vi att hon är nu till bröllopet.

Bröt upp vi halv tolv tiden
Åkte hem till hotellet
Vaknade abrupt av att brandlarmet gick klockan 0500
Ojoj vad rörig man kan va. Jag sprang runt
som en yr höna
Funderade på vad min bästa egodel var som jag måste ha med mig
fick på mig en jacka ovanpå nattlinnet
tänkte springa ut så
sansade mig
fick på mig ett par byxor också
tog iphonen (måste vara viktig)
sprang ut
När vi allihop står där utanför och väntar.. öppnas ett fönster
två blonda brudar tittar ut
Dom får se alla som står där ute, plus brandbilen
och skriker
- Brinner det eller?
(om man nu är så dum, så är det dumt att avslöja detta.. men om man är dum på riktigt så skriker man så)

hmm ja varför inte hoppa..

2 kommentarer:

Thomas NYC sa...

"varför inte hoppa..", riktigt kul faktiskt.

Christina sa...

Hej min underbara vackra vän! TACK för att du kom och överaskade mig!! Är SÅ glad! Du är verkligen en fantastisk vän! Hoppas att vi kommer bli gamla gråhåriga vänner som sippar kaffe och pratar minnen en dag :-)Kanske på en terass i ett soligt land. Men då är det inte kaffe i koppen, det är bubbel ;-)