torsdag 24 juni 2010

Midsommar..

Tänk för ett år sedan.. *ler*
Tänk vad mycket saker och situationer kan förändras
Nu.. har jag Jo. Vi ska fira tillsammans med några av hans trevliga vänner, och jag känner mig glad och självsäker.
Då.. (2009) Olycklig. Börjar dagen med att jag får en utskällning av killen som jag date:ade då, som handlade om mitt kontrollbehov. Med kontrollbehov menades att jag inte kunde tänka mig att skaffa barn med honom som jag känt i tre veckor (allt var bara idioti).
Kvällen slutar väl bättre med en trevlig spontanfest, men jag var fortfarande olycklig. Detta var dock vändningen.

Jag tycker att vi fokuserar på Nu och glömmer det som var Då. Äter många jordgubbar samt en och annan sill med tillhörande starka drycker om så önskas.

Glad Midsommar på er allihop!! Kramar utdelas..

Inga kommentarer: