söndag 25 november 2012

Borta bra men på väg hem är ändå lite bättre!

Så var den till ända, vår spahelg.

Femton olika bastu:s och olika pooler inomhus och utomhus.
En liten väska med en massa spännande klet. Som skulle appliceras både här och där. Kallt vatten och varmt vatten.
Tre rätters middag i lyxig restaurang med cola. Mmmm.
Två flaskor bubbel och en massa choklad.
Perfekt helt enkelt, inget saknades.

Det är så skönt att ha en kompis som man kan prata med.
Nu känner jag mig lite mindre ensam.. Tack fina fru CD :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Klokt att du unnade dej precis vad en hårt arbetande mor behöver ;-)

/D

Stina sa...

Finaste fru CH :-)
Jag hade en fantastink helg med mycket prat, skratt och SPA:ande, kan det bli bättre? Nästa vända kör vi som du sa i stora staden till våren.
Livet är fullt at tvära kast, från SPA till spak :-D Nu ligger jag med dropp och känner mig lite ynklig. Tur att vi laddade oss fulla med energi och oljor så jag har lite glaumor att förnimma nu ;-)
Vi hör s snart!
Kram!