tisdag 2 mars 2010

Ok jag vet att man inte får svära (min mamma har rätt)

Det blev bara för mycket igår.. men jag kan erkänna att alltihopa är I-landsproblem. Det började faktiskt redan i söndags när mäklaren ringde..
Hon säger..
- Det var en jättebra visning av lägenheten
(jag lite misstänksamt)
- Vad var det som var bra
Hon fortsätter
- det kom fem personer och alla verkar intresserade
Fem personer ursäkta?? Jo jag vet att lägenheten ligger i förorten, ja jag vet att det är os och sportlov samt fantastiskt dåligt väder.. men vad exakt var bra med visningen?
Besvikelsen gick inte att dölja.. och jag målade Fan på väggen direkt och ställde upp värsta scenariot.. Jo försöker vara positiv (tack Jo för att du finns i dessa situationer)

Sen blev biljetterna inställda igår, och jag som sett fram emot denna gbg resan. Nu gick det att boka om biljetterna men vår helg minimerades brutalt, och jag får inte längre träffa Stina. Inte nog med det.. När jag skulle hem igår från jobbet var pendeltåget 40 min sent. När jag skulle byta biljetterna på centralen var det 140 nummer före mig (fast det hela löste sig genom en annan kö som inte tog lika lång tid). Äntligen på väg hem då har polisen spärrat av t-banan på centralen. Jag ser vad som kommer att komma.. hysteriska människohorder som slåss för att komma fram till de tunnelbanor som går i rätt riktning. Kom hem klockan halv åtta..

Idag är en bättre dag.. har jag bestämt

Inga kommentarer: