fredag 9 juli 2010

Ok då ska vi se.. i vilken ände vi ska börja

Södersjukhuset..
Ja ni kanske undrar vad jag gör där.
Inte testar jag maten i alla fall. =)
Jag var inlagd, eller är inlagd fortfarande.. har bara fått lite permission tills imorgon.

Jag fick ont i magen igår
behöver inte vara så konstigt, men jag blev i alla fall nojjig
eftersom jag är gravid (så då vet alla detta nu, ingen hemlighet längre)
(det är inte riktigt dax att berätta ännu, men ni kan väl blunda och låtsas som inget tom 20 Juli.. OK)
(Det gick ju lite fort alltihop.. simsalabim)
jaja
Jo var med och såg snigeln (arbetsnamnet) på ultraljud, allt såg fint ut där

så då var det alltså fel på "andra" magen.. jag tror vi bryter här och gör ännu ett inlägg

4 kommentarer:

Xanthopteryx sa...

Äscha, lägg inte så mycket i det där att vara gifta eller inte.
Man kan gifta sig och allt går åt skogen, och man kan samboa sig och allt fungerar hela livet.
Ett välkommet barn är väl alltid välkommet oavsett hur, eller hur?

Bra att allt gått bra hittills!

Thomas NYC sa...

Instämmer fullständigt. Bättre med två bra föräldrar som inte är gifta än tvärtom.

Miss Upsey Daisy sa...

Det var det jag misstänkte förut när ni var borta ju..

Fast sådant misstänker jag mest jämt. ;-)

STORT GRATTIS!!!

LabHäxan sa...

X och Thomas: Jo ni har rätt, men jag älskar ju att ha kontroll över skar och ting, och vill göra allt i rätt ordning.
Miss UD: Vi tackar.. vi jobbade bra än så länge.