torsdag 1 juli 2010

Snurriga jag..

Ja vad säger man i det här läget..
snurrig.. bara förnamnet
Idag hade vi "läkemedelslunch" (en lunch där ett företag presenterar en ny produkt, man får lunch och info)
Hade beställt sushi och Cola.. mm
Det fanns ingenstans att hälla sojan, så jag tog ett litet dricksglas.
Tänkte för mig själv..
Det skulle inte förvåna mig om jag alldeles strax tar en klunk ur glaset och tror att det är Cola.. men ha ha så dum är jag ju inte..
Satt där och lyssnade intresserat.. och ett tu tre, så har jag mycket riktigt fått fatt i glaset och tagit en klunk.
Tittar mig lite omkring.
Ingen verkar ha sett mitt misstag.
Ställer lite fint ner glaset.. och sväljer.

Ja godare saker har jag ju druckit.

2 kommentarer:

Miss Upsey Daisy sa...

Inte så gott men du tog dig ur det med en kvinnas list tycker jag. :)

LabHäxan sa...

Ha ha jaaa ibland så måste man ju försöka dölja sina misstag på ett diskret sätt.