lördag 21 augusti 2010

Droger som är inne

Drog 1: Super Salt Hockey Pulver (i liten svart burk)
Jag måste bara ha det i handväskan. Det ska nämligen ätas på tunnelbanan. Jag vet inte om ni har i er "ungdom" kommit i kontakt med detta. Det ser lite suspekt ut när man äter det. Smyger upp locket och doppar tungan i det, är man desperat så hälls det i handen och matas in i munnen. Finns en affär i hela Stockholm som säljer detta (tror jag). När jag är där köper jag ett stort lager.
Ingredienserna är antagligen livsfarliga för mänskligheten. Ammoniumklorid.. i ren form dör man av 1,5g/kg kroppsvikt. Coolt!!

Drog 2: Nespressomaskinen
Tack M och C för att ni fick oss att äntligen få tummen ur och köpa en kaffemaskin. C talade sig varm om denna skapelse, och idag är jag och Jo totalt övertygade. Därmed har jag lovat (ska försöka hålla detta), att inte köpa någon mer morgonlatte. Det kommer bli svårt.. Hua!!
Nespressoklubben är som värsta sekten. :)

1 kommentar:

Xanthopteryx sa...

Ohja. Här på jobbet går beställningarna iväg med jämna mellanrum till vår hälare som fixar helrören. =)