måndag 2 augusti 2010

Jag måste ju berätta

Vi var på bröllop förra helgen..
Ett fantastiskt bröllop.
Min älskade Christina (Stina med hela världen) fick sin MD, och är numer fru CD. Inte ett enda öga var torrt.
Det var det roligaste bröllop jag och Jo varit på (och vi är ju så gamla nu att vi varit på 3-4 st var), vi var rörande överens om detta.
Maten var god.
Musiken var bra..

men framförallt har jag sällan sett ett par, vars kärlek till varandra syns så tydligt på utsidan. Den gick nästan att ta på.
Jag är så glad för deras skull. Jag är så glad att de fann varandra, men framförallt är jag glad för att jag har fått vara med om hennes långa resa till den punkt där hon befinner sig nu (på smekvecka på Sicilien. Fast där är jag ju inte med, men ändå), och Livet är inte slut än.

Jo tog jättefina bilder (han är en väldigt bra fotograf, enligt mig).. jag kanske kan dela med mig snart.

Inga kommentarer: