torsdag 21 juli 2011

Jobba på rutiner

Lilltjejen ska väldigt snart få inta sitt eget rum
Det ska ske efter hennes 6 månadersdag
Jag har köpt en jättemysig kanin i halvårs present, men säg inget till henne för då blir det ju ingen överraskning. Vi var förresten in på Lekia idag jag och Jo med Ronja i babybjörnselen på magen. Jag höll upp kaninen och sa till Jo -Det är den här kaninen som hon ska få i present, men jag tror inte hon anar något :)

Inför flytt så jobbar vi på hennes rutiner dvs
vi; jag och Jo försöker få tillbaka makten i rövarborgen.
Ett schema (som i skolan) har instiftats
schemat har dock bara två ämnen (äta och sova)

2 kommentarer:

la lizitas sa...

Ouueepa.. Jag funderar också på detta med eget rum.. Återigen kan man prata i sängen utan att viska men så blir det ett jäkla spring istället.. F.H.Vis fortsätter dock lilla B att sova.. bra..

LabHäxan sa...

Japp imorgon händer det har vi sagt.. Nytt rum för novisen och pappa har lovat ligga utanför rummet på madrass till att börja med.