onsdag 4 april 2012

Livet tar sina vändningar..

Innan var jag upptagen med att jobba.
Det senaste har jag varit upptagen med att leka sjuksköterska.
Först har vi en kräknatt. Bläää
Sen vaknar lilltjejen och kan inte andas. En tur till SÖS senare har vi fått en diagnos.. Falsk krupp.
Det växer bort nån gång om några år.

Efter det står hon i soffan.. Trillar.. Rakt på soffbordet. Slaget Träffar näsroten. Jaha då var det nästa sjukhus. Astrid Lindgren here we come.

Finalen var att jo fick kräksjukan också. Ibland är jag förvånad över min kapacitet som jag besitter. Många nätter med dålig sömn.

Jag är ändå vid gott mod.. Livet är bra!! Fast kräksjuka borde förbjudas i samhället.. :(

1 kommentar:

Xanthopteryx sa...

Kan rekommendera att ni skaffar typ steristrip tror jag de heter, remsor man tejpar sår med. Har använts ett par gånger på mig som liten. =)