onsdag 5 maj 2010

För er nyfikna..

Så kan jag upplysa om följande
- Jag har fått tillbaka mina järnbristsymtom (och jag är inte gravid den här gången heller)
- Jag är fortfarande lyckligt förlovad
- Jag kan inte tänka mig någon annan än Jo i hela universum, han är den bäste.
- Vi har inte planerat något bröllop än (vi väntar på att brudens föräldrar ska lägga ett bud, en chans att bli av med sin 35-åriga dotter)
- Jag har köpt ett par gåstavar
- Jag och Jo har gjort grymma framsteg i Tango
- Vi har nu sålt nästan allt som ska säljas på blocket i möbelväg, och antal saker i hallen håller på att bli noll.
- Jag har inte kommit över synen av Jo i kostym än.. det finns inte ord
- Jag har fastnat för ett dataspel.. jag vet ni läste rätt
- Jag är glad idag, eftersom våren är här på allvar.
- Vi ska titta på betessläppet (av kor) på lördag. Det ska bli spännande. Jag, Jo och alla barn plus deras föräldrar.

Inga kommentarer: