måndag 27 september 2010

Nu blev ni allt oroliga..

Japp det är för mycket pizza och hamburgare det senaste tiden, eller kanske en snigel.
Det är det negativa sidan med snigelalstrande. De är så smååå från början när man stoppar in dom, men inne i ugnen sväller dom. (bilden är väldigt suddig såg jag när jag laddade upp den). Har ej vant mig vid folk som kallar mig tjockis, men har förstått att de bara menar väl (på något konstigt sätt)

Jag har fullt upp att njuta just nu.
Jag måste ta igen allt som jag inte har kunnat och orkat göra under första delen av graviditeten. Ett uppdömt shoppingbehov är inget man skojar bort, plus alla restaurangbesök som måste tas igen (nu när jag äntligen kan äta utan att må pyton).

Nya favoriter är smoothie och Finn Crisp med skagenröra.

2 kommentarer:

Xanthopteryx sa...

Äntligen får man se magar! Har vi saknat sedan du satte den på gräddning! =)

LabHäxan sa...

Har inte haft så mycket att skryta med förrän nu..