tisdag 11 januari 2011

Är ju en liten fixare trots allt..

Satt och hade tråkigt igår.. det kanske märktes av gårdagens inlägg.
Det är egentligen inte så synd om mig
Jag drog i alla fall igång en fika med de blivande mammorna i föräldragruppen. Det visade sig att fler än jag kan ana sitter hemma och har liiite för mycket tid. Imorgon skall det alltså fikas.

Jag har planer så det räcker
- På fredag kommer möblerna som jag beställt från IKEA
- På måndag nästa vecka firar jag och Jo 1,5 år tillsammans. Det måste ju firas ordentligt.
- På onsdag nästa vecka kommer diskmaskinen och tvättmaskinen JIPPIE
- Jag måste sy ett set påslakan till
- Jag ska tvätta och organisera barnkläder och barnrum, allt är bara halvfärdigt känns det som
- Tror att vi stannar där

men en fika går ju alltid att klämma in.. :)

1 kommentar:

Xanthopteryx sa...

Behöver ni installationshjälp så vet du var jag finns. :-p