måndag 10 januari 2011

Jahopp..

Efter marängsuisse på jobbet i onsdags (den 5:te), lämnade jag skutan för att gå hemma sista tiden innan ankomst.
Att lämna jobbet kändes både trist och väldigt skönt. Varje morgon har varit en plåga, eller är en plåga. Svårt att få på sig skor och kläder (för att inte tala om 2 timmar pendling tor varje dag) och jag önskade att få stanna kvar i sängen. Nu får jag det..

Då får sällskapssjuka jag panik. Ska jag bara sitta här nu då... o o o ruttna
Önskar att jag hade varit lite mer rörlig, så att jag i alla fall kunde ta en promenad utan att dö. Tog tag i saken..
Beställde tid hos kiropraktor. Förhoppningsvis är jag som ny i em. Jag har bestämt mig för att ha ett mål med dagen, varje dag. Så att jag inte tacklar av och totalt lägger ner verksamheten. Det kanske även kan bli mer blogginlägg de här veckorna.

Nu ska jag ta en fika..

2 kommentarer:

Unknown sa...

Hör av dig! jag är hemma!! :D kram!

LabHäxan sa...

:) Det ska jag göra..