torsdag 20 januari 2011

Namn

Miss Ud frågar om vi har namnklurat än?

Om jag får gå på vad jag tror, så tror jag att det är en pojk.
När jag var hos barnmorskan, så säger hon plötsligt när jag ligger där på britsen med magen i vädret
-vet ni vad det är?
Nej
- Jag tror det är en pojk!! (även hon gissar alltså på en manlig individ)

Ett flicknamn har vi haft ända sen den dagen vi träffades Jo och jag. Så det hade ju gjort saken lätt.
Livet ska ju inte vara lätt, utan vi måste komma på ett pojknamn också.
Vi har ett på förslag, men vet inte om det är något bra. Det är annorlunda i alla fall (alltid något). Inga klockrena pojknamn alltså.

Har ni några förslag??

1 kommentar:

Miss Upsey Daisy sa...

Inga förslag men generellt gillar jag namn som inte kan bli smeknamn utan där man använder namnet...