måndag 17 oktober 2011

TjuvLyssna

Sitter och väntar på tåget hem..
Bakom mig står en klunga flickor som inte är torra bakom öronen
kanske 12-13 år

Dom pratar högt
En av tjejerna till den andra
- Va sover du inte med Bh??
-Nej
- Va!!? då kommer du få hängbröst.

Jaha??
Visserligen har jag sett att Carrie i "sex and the city" sover med Bh, men om jag ska vara ärlig så har jag funderat på varför.
Jag har aldrig sovit med bH.
Jag har aldrig haft hängbröst.
(Nu är väl situationen lite annorlunda efter barnaalstrande. Häxan anm.)
Enligt xpertisen dras dom med jordens dragningskraft antingen man vill eller inte. Hormonellt som allt annat samt gener, styr det hela.
Plus lite andra faktorer som jag inte orkar gå in på här.

Antagligen kommer kidsens tuttar hänga, när dom blir 40 antingen dom vill eller inte. Varför inte unna sig en god natts sömn utan bH?
Kvinnor har ju sovit dåligt genom tiderna för skönhetens skull.. jag säger bara.. pappiljotter..

2 kommentarer:

la lizitas sa...

HAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAH GUUUUUUUUUUUUUUUUD sikket gott skratt jag fick. Du e ju ba för skööön.. o herreguuuuud va sammhället förändras.. Jag har hört den här " Men åååååååååå du kan ju inte sooova me stringtrooooosoooor, man kan få en böld mellan skinkorna" på riktigt..

LabHäxan sa...

ha ha ha stackars kids