onsdag 13 januari 2010

Bytt bytt kommer aldrig.. något till mig..

När jag var liten så fanns dessa eviga kedjebrev. Det var allt från luktsuddisar till tuggummi. Jag satt som liten tjej klädd i rosa och väntade tappert vid brevlådan på mina tuggummin, men för att varje gång bli lika besviken.. Dom kom aldrig till mig!!

Idag fick jag de vuxnas svar på tuggummikedjebrev, nämligen pocketbytning. Japp detta lät roligt tänkte jag. Vuxna känner ju mer ansvar än barn på något sätt, och denna gång kanske jag kan få i alla fall EN bok.
Jag valde ut ett antal människor som jag känner starkt att detta kommer fungera, dom känner ansvar. Så.. om du läser detta och har fått detta mail av mig, bli inte ledsen. Det är för att jag tror på just DIG!! Känn ingen press att förverkliga mina drömmar som jag hade som barn.. Ha ha

Jag kommer naturligtvis rapportera hur det går med denna event, kanske kommer jag även denna gång bli besviken. Vi får se!

Inga kommentarer: