fredag 8 januari 2010

Frukostansvarig har jul och nyårslov och lite till lov

Idag möttes jag i dörren av fyra fågelholkar.. dvs fyra st av mina arbetskamrater som stod och gapade.
Hej hej roligt att ni ville möta mig i dörren kvittrar jag.
Dom väser fram och ser hotfulla ut.. Inget bröd??? Var är brödet?
Vilket?
Jaha oj då.. är visst frukostansvarig kom jag på, och idag är det visst fredag.
Hmm.. Jag trodde vi började nästa vecka igen när alla är tillbaka (hoppas dom köper det hoppas dom köper det... annars åker nog skalpellen fram och mina öron snittas bort)
Jaha du tänkte så??? Dom ser besvikna ut
mmm
lucky me!!

2 kommentarer:

Miss Upsey Daisy sa...

Ta med ett vapen till jobbet framöver. Man vet aldrig vad hungriga människor hittar på..

Miss Upsey Daisy sa...

Ta med ett vapen till jobbet framöver. Man vet aldrig vad hungriga människor hittar på..