onsdag 10 februari 2010

Man kan..

Vinna sitt bröllop. Ja det kanske hade varit intressant om.. det hade varit på ett normalt ställe, men att ha sitt bröllop på Stockholm central är ingen höjdare.
Jag hatar Stockholm central.
På morgonen vid åtta, kan man inte gå som man vill utan man bara föses med som en ko (bland andra kossor) dit alla andra ska. Jag ökar ipod till sin bristningsgräns, men kan ändå inte höra riktigt vad som spelas. Folk springer.. folk trängs, för att inte tala om fredag eftermiddag när Alla ska hem klockan fem för att dricka vin. Suck!!

Tänk om centralen var lite vackrare, innehöll lite mindre stress..
då skulle till och med jag överväga att gifta mig på centralen.

3 kommentarer:

Thomas NYC sa...

Förmodar att du inte skulle gilla tunnelbanan här borta i rusningstid heller... Lite trångt blir det. Du är välkommen på besök för att göra en jämförelse.

LabHäxan sa...

Jag roooopaar Jaaaa.. Jag och Joel kommer gärna och hälsar på snart. Jag vill uppleva NYC innan jag dör (samt lite till antar jag) (i alla fall inom ett år, kan vi ha som mål). Det var väldigt längesedan vi träffades.

Thomas NYC sa...

Nu har vi dessutom storre lagenhet med mer plats (for eventuella gaster etc) sa ni ar valkomna.