torsdag 25 februari 2010

När en diskmaskin får styra..

.. då blir det kaos.
Jag vill ha diskmaskin
Jo vill inte ha någon,
men han vill att jag ska vara nöjd.
Jag får diskmaskin gratis
Bänkdiskmaskiner är jobbiga att installera
särskilt när man är tjej.
Jag vill ha engagemang från hans sida
.. o han vill inte engagera sig (eftersom han inte ens vill ha någon)
o pappa är låångt bort (det är den personen som brukar få engagera sig när alla i hela världen inte förstår mina behov)
Helt plötsligt har vi pratat bort en hel kväll
o dragit in annat väldigt intressant som byråer och lägenheter
När vi kunde gjort annat mysigt
Kramats till exempel

Jag skiter i diskmaskinen och byråer och kramas istället, men onsdagskvällen den 24/2 kommer inte tillbaka.. =(

3 kommentarer:

Thomas NYC sa...

Jag får förmoda att om Jo inte vill ha diskmaskin så kommer han också att ALLTID ensam diska ALL disk utan att klaga, oavsett vems tallrik, gaffel, ungsbakad form med fastbränd Jansons frestelse etc det är? Det är den enda lösning som är rättvis så som jag ser det.

Xanthopteryx sa...

Instämmer till fullo med föregående talare!
Om du bjude rpå något gott kan jag engagera mig vid tillfälle. =)

LabHäxan sa...

Vi har löst "problemet". Det kommer dyka upp en diskmaskin, den dagen då vi flyttar till något "eget". Jag kanske bara är bekväm.. =)