tisdag 9 februari 2010

Planer..

Jag ääääälskar planera.. mmm det gör jag faktiskt
för att inte tala om att ordna och fixa
det är liksom min grej..
I helgen ordnade jag en SPAhelg åt mina 16 arbetskamrater

Fast bäst tycker jag om mina och Jo:s planer
Nu är det planerat..
Vi ska åka till Göteborg och hälsa på Stina och Mr M
Det är bäst så..
Dom har inte träffat Jo (vi har varit tillsammans i 7 mån, den 17/2),
och det vore ju bra innan vi ska på deras bröllop.. I Juli

Jag kanske har glömt att tala om
Det är även planerat att jag ska sälja min
lägenhet, väldigt snart.
Det är såååå spännande..

2 kommentarer:

Miss Upsey Daisy sa...

Sälja lägenhet är väldigt spännande! Var ska du bo sedan :D

LabHäxan sa...

Intressant fråga.. Jag ska knöla in mig i Jo:s tvåa, som ligger 20 m från min lägenhet.. ingen låångflytt direkt.