onsdag 21 april 2010

Det blev inte..

bättre efter en styck köpepizza med en massa gott på.. plus en cola (snacka kaloribomb)
är fortfarande uttråkad, och inte bara det utan nu också väldigt mätt.
Undrar just om det syns på utsidan att jag är just Uttråkad
Min chef beordrade mig för ett tag sen
-Gå en kurs!!

Jaha?!

Sagt och gjort så anmälde jag mig till en kurs.. den kan nog vara rolig tänkte jag
men plötsligt slog det mig.
Nu måste jag hålla på med jobbsaker en hel helg också.. istället för att umgås med sambon och sitta på balkongen i solen och äta glass.
då kände jag mig ännu mer uttråkad.

Det här går antagligen över..

Kan bero på att vår lägenhet ser ut som ett bombnedslag efter flytten.
När man stiger in i hallen möts man av en vägg med prylar, som bara väntar på att sorteras in och flyttas om. Min lista med överskrift "Det gör jag sen.." bara växer och växer.. men som sagt

det här går nog över..

2 kommentarer:

Miss Upsey Daisy sa...

Det ÄR jobbigt att flytta och det ÄR trist att bo i kartonger. Hoppas det känns bättre snart.

Thomas NYC sa...

Vi flyttade i somras och jag sympatiserar till 100% med dig. Att komma hem till flyttlådor och prylar överallt kändes förj--ligt.