måndag 19 april 2010

Det går vidare..

Nu sitter man på jobbet igen.. suck. Trodde nästan att när man var nyförlovad så behövde man inte inte jobba på en vecka eller så. Hade fel på den punkten inser jag nu.

Jag är tydligen väldigt dålig på att hålla hemligheter.. det visade sig väldigt tydligt.
När vi var på väg hem från Fårö så skickade jag ett MMS till mamma och pappa, för att tala om nyheten.
Jag får svar lite senare..
Med ett Grattis naturligtvis och den redan uttänkta förlovningspresenten presenterad, samt.. "Var det här plötsligt påkommet?"
Plötsligt? Varför skriver dom så tänkte jag?
Vi har ju tänkt på detta sen innan jul. Ringarna designades i Göteborg, på vår resa i februari. Resan till Gotland bokades i Januari. Alltså inte speciellt plötsligt.
Sen insåg jag..
Min mamma och pappa känner mig väldigt väl.. dom vet att jag inte kan vara tyst, att min mun pratar fortare än hjärnan hinner ropa tyst.

Jag tror att dom måste omvärdera mig en aning.. jag kan vara tyst när det krävs =)

Inga kommentarer: