tisdag 13 april 2010

Japp jag lever..

Flytta flytta flytta städa städa städa rensa rensa.. japp så ser mitt helgliv ut.. varenda helg är det något med lägenheten som ska göras. Jag kräks snart.. låt den bli tömd och färdig snart, jag tyar inte längre.
men..
Det är inte hela sanningen
I Lördags kom min söta kompis och hennes festman på besök till hufvudstaden. Det skull shoppas underkläder till bröllopet. Jag var naturligtvis med på detta.. fantastiskt roligt. Vi gick i många affärer av kalibern mer eller mindre asdyrt. Fastnade i en affär till slut där det shoppades många fina saker, blev så avundsjuk.
På kvällen var vi ute och åt alla fyra på Shanti, och drack en drink på le bar rouge. Mysigt är bara förnamnet. Jo och mr M verkade tycka bra om varandras sällskap också, och det är ju ännu bättre.
På söndagen så flyttstädades det, men jag och Jo hann med en glass i solen på balkongen och en välförtjänt belöning var en bio på kvällen.

Det är väldigt härligt att leva trots allt..

2 kommentarer:

Miss Upsey Daisy sa...

Flytt är jobbigt men det verkar börja falla på plats iallafall?

Christina sa...

Åh min kära vän! :-)
Tack igen för smakråden gällande underkläner i diverse affärer! Repris måste bokas in snarast, men ett glas vin i solen som avslutning ;-)