söndag 18 april 2010

Helgen i Bilder.. Gissa resmålet?

Saffaranspannkaka med björnbärssylt och vispad grädde, på ett jättemysigt fik efter en lång promenad i de fantastiska omgivningarna. De var välförtjänta naturligtvis.


En biltur på lördagen hittades denna roliga skylt, och ja.. man fick akta sig för de små söta lammen som skuttade på vägen. Underbar natur..


Detta var dagens utflyktsmål. Dom bara står där på stranden .. raukarna, och det är blåsigt och kargt. Vi hittade en stor rauk där det var lä och solen sken.



Detta var egentligen resans mål, men samtidigt början på något nytt och spännande. I kölden bakom rauken, med alkoholfri jordgubbschampagne firade vi vår kärlek. Jag är bara så lycklig, och Jo är en sådan fantastisk man. Den bäste som finns.. älskling nu börjar resan!!

4 kommentarer:

Thomas NYC sa...

Mycket fin bild (den sista).

Miss Upsey Daisy sa...

Grattis! Jättegrattis! Det är toppenkul och... jag undrar jag ;-)

LabHäxan sa...

Ja alla undringar är välkomna.. tala bara om för mig vad du undrar? He he

Christina sa...

Grattis min fina, fina vän! Är så glad för dig att du hittat "hem". :-) Önskar er ALL lycka i världen! Kramar i massor från din vän C