onsdag 23 februari 2011

Mitt nya liv..

Jaha då har jag varit utan komjölk en hel dag
Har redan maniskt läst alla innehållsförteckningar på alla kak och bullpåsar på Konsum.
Hittade en förpackning med muffins som inte innehöll mjölk eller mjölkprodukter
Dom innehöll istället en massa syntetiska säkert helt livsfarliga ämnen.
Dom tar vi...

Nu har det visat sig en annan ganska tråkig sak.
Min dotter är koffeinist.. så ung och redan så påverkad. Hon vill sova, men ögonen förblir uppspärrade.
Hmmm
Kan det vara så att jag har konsumerat lite väl många koppar kaffe, för att kompensera för kak och bullbortfall.
Jag måste se sanningen i vitögat.
Sanningen heter koffeinfritt kaffe (såååå tråkigt), samt lite mindre Cola. Eller ingen Cola och En kopp riktigt kaffe. Välj tråkigt eller tråkigt.

Nu är mitt liv nere på sojalatte med koffeinfri espresso.. Kan det bli värre än så.

Inga kommentarer: