måndag 12 september 2011

spänning i livet

Just nu finns det två spänningar i livet
För det första är det tradera
och
det andra är lilltjejens alla möjliga försök till en massa saker hela tiden

Det första är lite mer stillsamt
men det är oerhört spännande. Ska jag få den där söta tröjan för endast 5 kr eller kommer någon i sista stund buda över mig. Kommer jag att fynda eller inte.

Det andra är lite mer krävande.
Hon kryper, äter på sladdar .. ramlar omkull och slår sig (gråter lite). man måste springa hit och dit. Ställa upp saker på hög höjd, rädda cd skivorna från dräggel.

Kombinationen av de två sakerna kräver en kvinnas simultankapacitet. (synd att jag föddes utan den)

2 kommentarer:

Miss Upsey Daisy sa...

Har aldrig testat Tradera. Känner mig halv ;-)

LabHäxan sa...

Ja du måste testa. Det är roligt. Man känner sig så nöjd när man kan få något riktigt fint.. billigt. :D