onsdag 16 december 2009

10 st nya fakta om mig..

1. Jag har för tillfället stressdrömmar om att jag inte hittar rätt knappar på min nya otroligt flaschiga iPhone.
2. Jag har varit mobbad under hela min högstadieperiod och halva mellanstadiet, för att jag älskar rosa..
3. Under min 4 åriga vistelse här i Stockholm har jag aldrig varit på ett klassiskt uteställe med dansgolv och blinkande lampor. (kanske ev en gång om det kan räknas, men jag tror inte det)
4. När jag var liten typ 5 år, lärde min morfar mig att spela "blinka lilla stjärna" på mitt lilla lilla röda leksakspiano. Sen dess har musik haft en stor del i mitt liv.
5. Tycker inte om att titta på sekvenser på TV där de sticker folk med nålar tex som i Dr House, fast jag har jobbat med provtagning själv och kan ta blodprov på mig själv.
6. Jag klarade inte av (pga min ormfobi) att klappa den lilla boaormen Snoddas i klapp och kram hörnan på Skansen, fast hur många ungar som helst gullade med ormen.
7. Jag sminkar mig i princip aldrig
8. Jag använder sällan eller aldrig deo.. för det behöver jag inte
9. Jo är den första person som jag har känslor för, och där dom är till 100% besvarade.
10. Jag äter inte inälvsmat. Bara lukten, smaken och utseendet får mig att rysa. Detta beror på att jag har jobbat på Patologen på Sahlgrenska sjukhuset i Götet.

Inga kommentarer: