måndag 7 december 2009

Sådärja!

Har varit sjuk, och är väl lite sjuk fortfarande, =( men efter ett besök hos tant doktor är jag med igen. Efter hur många veckor som helst med näsblodande, så fruktade jag det värsta. Men.. Min näsa kommer inte ramla av den här gången heller (tur). Däremot tycker min kropp att jag har lite lite Fe (Järn).
Min nya livsstil (grönsaksätande), befrämjar inte mitt Järnvärde. Tyvärr tror jag att min last i livet.. Kaffe, inte är någon höjdare heller. Sen är jag ju, senast jag tittade mig i spegeln.. kvinna (inte bra om man ser ur järnsynpunkt).
Allt detta .. tillsammans med näsblod = very Bad.
Jag måste helt enkelt lägga om mina vanor. Måste begränsa mig till kaffe på morgonen samt inget svart thé.

Man får inte ha något roligt i livet.. och blodpudding är sådär gott!!

1 kommentar:

Thomas NYC sa...

Gillar du inte blodpudding (med lingonsylt)? Synd i sa fall. Jag tycker det ar riktigt gott, aven om jag av forklarliga sjal inte ater det alltfor ofta.