torsdag 3 december 2009

Igår..

Va en hemsk dag.. Jag kan konstatera att jag är inne i en "liten" svacka. Jag har jobbat två dagar a ca 10 timmar, och kände mig allt annat än charmig.
Vi har invigt vårt nya djursjukhus och jag skulle marknadsföra mina tjänster (Obs laboratorietjänster). Jag kände mig halvsjuk, halvfet (efter alla kakor och tårtor som en invigning kan inbringa), heltrött, helsliten och till slut halvolycklig (eftersom jag hellre hade varit någon annanstans). Hur bra marknadsförare är man då? Jag ville bara gråta.. Inte vara trevlig, inte mingla, inte le, inte äta plockmat.
Jag ville bara spendera min tid hemma med Jo, eller möjligtvis gå på vår näst sista tangolektion för terminen (vilket vi också gjorde, då kändes det bättre).

Idag tog jag sovmorgon.. åt en mysig frukost med Jo, pratade om en massa mysiga saker bla förlossningar he he. Så nu har jag fått lite energi tillbaka. Svackor är bra. För om man inte har några sådana vet man inte när allt är på topp igen. (men jag hade gärna haft en veckas semester) =)

Inga kommentarer: