torsdag 17 december 2009

Början på födelsedagen..

Födelsedagen började fantastiskt bra.. Frukost på säng och en massa presenter. Framförallt så fick jag det efterlängtade Eva Attling smycke som har varit objekt (förutom Jo, som inte är något objekt.. men ändå) för min trånad under lååång tid.. Äntligen!!
Jag fick även en gris till min grissamling, som snabbt döptes till Harald. Choklad mmm och sen lite annat smått och gott som verkligen behövs i vardagen.

En stor Puss till Jo för att han är så gullig.. och en till Puss för att det är vår 5 månaders dag idag.

2 kommentarer:

Miss Upsey Daisy sa...

Vilken toppendag. Jag fick också ett Eva Attlingsmycke. Vi är lika ju :D Vilken toppenpojkvän du har minsan. Håll hårt i honom.

LabHäxan sa...

Ja jag såg att du också fick ett Eva smycke. Perfekt! Pojkvännen är det bästa jag har.