måndag 28 december 2009

Summering av 2009..

Arbete:
Det bästa:
Jag tycker om mitt jobb på alla sätt. Det här året har jag fått nya lokaler och det har gått mycket bra rent ekonomiskt. Detta är något som jag kan ta åt mig till 100% (klappar på huvudet).

Det sämsta:
Det finns nog inte så mycket dåligt, mer än att jag redan växt ur mina nya lokaler =(

Familj och vänner:
Det bästa:
Jag tycker ju om romantik.. Det bästa är att Stina träffade M och de förlovade sig under 2009. Hon förtjänar verkligen en kille som vill göra allt för henne och kärleken.

Det sämsta:
Är nog att jag glider ifrån mina Göteborgsvänner mer och mer, det märks tydligare nu.

Kärlek:
Det bästa:
Jag träffade av en slump en fantastisk kille på Drop-in tangon på Gröna Lund i Juli, en kille som jag inte trodde existerade i verkligheten. Du är bäst Jo, det är så här det känns att vara riktigt kär. Mitt 2009 tog en fin vändning när jag träffade dig.
Med Jo fick jag även Argentinsk Tango. Vilken fantastisk dans. =)

Det sämsta:
Jag har under 2009 mött tre personer som har svårt för att stå upp för det de känner. Jag hoppas ändå på något sätt (fast jag blev oerhört sårad av alla tre), att dessa personer också kan få uppleva den äkta kärleken och våga leva ut sina känslor när den rätta personen och dagen kommer.

Jag ser fram emot ett fint och spännande 2010, och tror att det kommer bli ett fantastiskt år.. God Fortsättning

1 kommentar:

Miss Upsey Daisy sa...

Gott nytt. Vilket bra år du hade :)
Men främst vilket bra år du kommer att få också.