fredag 20 november 2009

En önskan..

.. kommer sällan ensam, o kan miss UD göra en liten önskelista så kan jag också (tänkte han tar mina önskningar samtidigt som hennes).

Hej Tomten! Jag är en väldigt snäll tjej på 35 år, och jag önskar mig både det ena och det andra.
Högst på önskelistan finns en villa med trägård på lagom avstånd till t-banan och city, men samtidigt på landet (eftersom man vill ju odla potatis och ha hästar så småningom). En knivig kombination, jag vet.. men man måste ju få önska sig.
En hund naturligtvis, och så detta (se bild som jag förövrigt lånat härifrån) som jag har spanat in väldigt länge.Tack på förhand Tomten.. hoppas du hittar till mig i Kärran. Om jag inte är hemma så är jag säkert på andra sidan gatan. Puss & Kram

2 kommentarer:

nillas liv på pinnen sa...

Bara att hoppas att tomten är en modern sådan som surfar på nätet! =)

Miss Upsey Daisy sa...

Jag tror tomten har läst. Tomten är så modern nuförtiden. Du anar inte!