torsdag 19 november 2009

Förändring..

Nu måste det hända något.. I Stockholm har det varit hela 3,8 soltimmar i November (nu måste solen sluta lysa jag blir bländad). Det är grått grått och grått, vilket är enligt Jo den enda färg som finns på manliga morgonrockar.
Idag ska jag sätta lite färg på tillvaron. Jag ska klippa och förhoppningsvis slinga mig idag. Sist när jag kom från frisören var jag ... totalt beige, ja det var inte skoj på något sätt. Sen min gayfrisör försvann från stan så har jag varit vilsen. Hoppas att detta blir bättre (jag har nämligen gjort ett litet byte av frisör).

Imorgon ska jag på synundersökning. Jo har observerat att jag vid flertalet tillfällen har försökt krypa in i skärmen på min bärbara dator. Jag förnekar bestämt att det är något fel på min syn, men det är väl bäst att kontrollera (han har kanske rätt). Jag läste dock att det var 40-åringar som får problem med synen, och enligt mitt körkort (som används på systemet, och inte ens det nuförtiden) är detta 5 år förtidigt.

2 kommentarer:

Miss Upsey Daisy sa...

Ibland får man ordna sin egen sol...

LabHäxan sa...

Det har du alldeles rätt i..