tisdag 24 november 2009

Grattis!!

Kan jag säga till mig själv som har bloggat i typ ett helt år (och en dag). Från början skulle jag bara se hur det var. Trodde nog att jag skulle tröttna väldigt fort, men som sagt det har jag inte gjort.
Jag har bloggat om
  • Kärlek (som har varit i alla former allt från svartaste svart till rödaste rött)
  • Dans (eftersom det är mitt största intresse)
  • Vardagen i allmänhet och i synnerhet
  • Andra spännande relationer
  • Kan nog erkänna att det varit väldigt mycket kärlek och relationer när jag tittar tillbaka

Det gångna året i siffror:
Danslektioner ca 500
Kilon upp och ner ca 5 kg (nu är det mest upp)
Förvärvade lägenheter 1
Bonuslägenheter 1
Förbrukad relation 1
Underbar pojkvän 1
Meningslösa dater 4
Förlovningar i nära krets 1
Bröllopsplaner 1 (jippie jag vill gå på bröllop)
Byte av jobb 1

Samtidigt ska jag inte glömma att tacka er som har läst min blogg under det gångna året. Utan er hade bloggandet blivit mindre meningsfullt. Några av er är jätteflitiga att kommentera (Läs Miss UD, Nilla, Thomas i NY som har försvunnit det sista men ändå), det tycker jag är så roligt det är bra att få lite feedback.
Sen vill jag tacka min mamma ... nej nu får det räcka.. =)

2 kommentarer:

Miss Upsey Daisy sa...

Klart jag läser! Vilken fin summering dessutom :D

Thomas NYC sa...

Jag har aterkommit. Vi har flyttat till ny lagenhet sa det har varit lite mycket att sta i. Du kan rakna med lite mer kommentarer framover (pa gott och ont).