måndag 16 november 2009

Helgen i stort och smått..


Hinner ju inte skriva längre på helgerna.. men jag ska försöka bättra mig jag lovar. Japp nu ska vi prata om helgen..
Fredag: Sov vi som små grisar vid 21.30 (åldern eller en hård vecka?)
Lördag: Melodikrysset som vanligt (lösningen kommer alldeles snart). Sen var vi på Fotomässa. Det var riktigt roligt vi stimmade runt bland kompaktkameror och softboxar. Tog ett foton på Jo i ljuset av en softbox. Är ju lite sugen på att införskaffa en softbox så vi kan ta snygga bilder, eller va det för att min hud inte ska se så rynkig ut. Jo lärde sig arbeta med skator i photoshop, och jag tittade på en annan skata som blev väldigt bra på bild (fotad med softbox).

Igår var jag ljusbärare i kyrkan. Jag såg mig själv snava på den långa pinnen som ljuset sitter på, trassla in mig och ramla handlöst i mittgången, men jag klarade mig från alla fadäser.
Sen väntade städ, mys, bak och laga mat eftermiddag. På bilden är delar av resultatet..

1 kommentar:

Miss Upsey Daisy sa...

Gud vad gott. Snart får man börja baka.