tisdag 10 november 2009

Blocket..

Har haft ett dåligt samvetebord som stått i källaren väldigt länge (ca ett år faktiskt). Köpte bordet för att ha i min nya fina lägenhet som jag köpte för ett år sedan. Den var nybyggd så jag hade inte sett den, men jag var helt övertygad om att detta var ett bra köp.
När vi monterade ihop bordet så visade det sig att det var ett.. väldigt dåligt köp. Det var jättestort i mitt lilla plutte kök (men det visste jag ju inte då). Så ett exakt likadant bord inköptes fast en storlek mindre. Alla glada och nöjda.. men
Nu har jag lagt ut bordet på blocket. För att göra det smidigt för mig tog jag ett foto på mitt nya bord i köket (smart tänkte jag). Skrev rubrik Ekbord samt mått på bordet och satte in annonsen.

Jag har fått typ fem mail och samtal, där man undrar hur många stolar som ingår i priset. Svaret är inga.. funderar på vem som är osmartast.. Jag som tog bilden till annonsen eller dom som vill köpa (och då helst mina stolar av någon anledning).

Inga kommentarer: