onsdag 4 november 2009

Dagens Varför??

Varför ser mitt hår ut som ett skatbo eller ännu värre (typ knullrufs, förlåt mamma för ordvalet), mest hela tiden. Har mina aningar faktiskt..
dels har min vegetariska kost slagit hårt på håret (som gärna vill ha en och annan köttfärsanrättning för att se skinande ut), fast största anledningen är nog ändå att jag inte färgat det på typ 8 månader och klippt det på 3 mån (problemet är att plånboken blir helt tom, när slingor och klippning är avklarad).

Kanske ska beställa tid hos Jo:s fantastiska frisör Henrik..

5 kommentarer:

nillas liv på pinnen sa...

T o m jag har beställt en tid för klippning och det vill inte säga lite! Men färgning och slingning och sånt, nepp, där går gränsen.
(Ska man se ut som en grå 50- tant så får man jobba på det.)

Miss Upsey Daisy sa...

Knullrufs vittnar om en rolig stund åtminstone ;-*

LabHäxan sa...

Nilla: Jo vissa saker kräver sina ansträngningar

Miss UD: Hmm om så var fallet, men rolig stund kanske bara är en på fem. He he.

Xanthopteryx sa...

Men inte behöver du färga håret heller! Låt det vara sin naturliga färg så spar du både pengar, miljö, och undviker att få allergiska problem i framtiden.

LabHäxan sa...

Låter sunt men liiite tråkigt