måndag 23 november 2009

GRATTIS!!

Till min allra bästa vän Frk C. Först lite bakgrundsfakta..
Vi träffades på en Spanskakurs, var det 2002 el 2003? Hon är den sötaste och bästa lilla människa jag träffat. Vi har stöttat varandra genom åren. Först på nära håll (när jag bodde i Götet), och nu de senaste åren på distans ( =mååånga och lååånga telefonsamtal). Framför allt har vi stöttat varandra när det gäller kärleksfronten. Det har varit mycket ner, men ibland upp. =)
För två år sen snart firade jag nyår i Götet tillsammans med Frk C. Vi skulle gå på Nivå:s nyårsfirande med nyårssupé och bubbel. På denna tillställning blev hon ihoptvingad av mig och Mr A (jättesnällt, och alltid lika uppskattat jag vet =D), med hans kompis Mr MD.
Allt utvecklades långsamt men säkert. Dom date:ade (och allt det där), flyttade ihop och så i helgen (jag blir alldeles tårögd) friade han till henne. Sånt händer alltså i verkliga livet!!! Fantastiskt! Så snart är hon Fru CD (kanske? eller hur det nu var). Som sagt Grattis igen..

2 kommentarer:

Miss Upsey Daisy sa...

Åh en riktig kärlekshistoria. Sådant är så fint!

Christina sa...

Åh tack min finaste vän! Jag är så lycklig! Nu kommer planeringen sig smygande, och till sommaren kommer du och Mr Jo vara välkommna på bröllop! Info kommer lite längre fram... :-)
Kramar till dig, och det var verkligen fint det du skrev! <3