onsdag 15 juni 2011

Ändringar i schemat

Jag har börjat få mer tid för mig själv på morgonen.
Med mer tid snackar vi inte flera timmar, utan kanske En timme.
Jag kan alltså dricka mitt morgonkaffe i lugn och ro
Fundera lite
Blogga lite
Surfa lite.
Lägga ut barnsaker på blocket till försäljning.
osv






Det är väldigt jobbigt har jag kommit på. Det här med att göra sig av med saker.

Jag har börjat sortera ut hennes urvuxna kläder och lägga i en låda. När jag lägger ner kläderna i lådan känns det lite vemodigt på något sätt. Som att denna handling påminner mig om att tiden inte står still utan faktiskt går på som den brukar göra. Hon växer och blir större.


Häromdagen åkte den bruna girafftröjan ner i lådan. Den tröjan var den första tröjan hon hade på sig. Den är så söt. Inte trodde jag att jag var en sådan nostalgiker.

Inga kommentarer: