onsdag 22 juni 2011

Jag vill ha min stol som jag beställt NU

Jag kanske kan ana att det inte kommer förändra mitt liv totalt, men jag hatar att vänta.
Vi köpte en Stokke tripp trapp stol till rövardotter för ett tag sen, närmare bestämt den 20 maj. Då var hon lite liten för att sitta upp, men det händer mycket väldigt snabbt.
Vi valde då att köpa ett newborn set, en typ av babysitter som man fäster fast ovanpå stolen.

(oh vilket intressant inlägg det här blir känner jag hehe)

Ja ja
Nu vill hon i alla fall sitta själv i riktig barnstol.
Eftersom jag är så förutseende så beställde jag samma dag som vi fick stolen en slags bygel samt en sittdyna, så man kan förvandla stolen till en barnstol.
Det är FEM veckor sedan.
Det är ju en barnaffär som jag beställt sakerna i. Dom borde ju veta hur snabbt det går med utveckling.
Idag är jag på krigsstigen känner jag.. kanske skulle ta och ringa o skälla lite.

Inga kommentarer: