lördag 25 juni 2011

Glad Midsommar!!

Midsommar firades hos MK och LW i deras nya fina radhus


Med;
Grillat
Potatissallad
Tzaziki gjord på ätliga 2 vitlöksklyftor istället för sju som det var förra året
nybakat bröd
grillade majskolvar
m.m m.m
o så MK berömda jordgubbstårta


Jag tog ett antal promenader med bebis i kolonistugeområdet intill. Det var så mysigt. Fest i varenda liten stuga och solen sken. Det kan nog inte bli bättre.


Framåt niotiden var det i alla fall dax att packa ihop för mig och bebis. Jo stannade kvar och drack lite starkare drycker och umgicks lite till. Vilket var helt i sin ordning, något som jag ville att han skulle göra. Det har inte varit så mycket sådant varken för mig eller honom .. bäst att passa på.

2 kommentarer:

Stina sa...

Mmmm! Mysigt! Tårtan såg mycket smarrig ut! Jag tror bestämt att jag kommer äta jordgubbstårta fler gånger i sommar :-) Tycker inte det ska vara exklusivt för midsommarafton...

Miss Upsey Daisy sa...

Tårtan ser god ut. Helt rätt att man får komma iväg och få lite vuxenliv själv ibland. Nästa gång är det din tur :)