måndag 15 november 2010

Har jag fastnat i träsket..

I takt med att min mage växer..
växer behovet av att titta på tv-serier (eller vad man ska kalla det)
Vi har ingen TV hemma, och jag ser inga problem med detta. Har tidigare inte haft något behov av att sitta still och titta.
men nu..
Orkar jag inget annat.

Har helt fastnat för;
lyxfällan (otroligt underhållande och förvånande.. Finns de här människorna på riktigt)
Idol (Heja Jay Smith.. vilken kille, hoppas han vinner)
Bonde söker fru (o vad det är roligt.. innehåller allt som mitt liv inte innehåller; svartsjuka och intriger)
och det senaste tillskottet, såpan om de där bortklemade barnen som bor i huset tillsammans (också fantastiskt.. hur kan man som förälder ställa upp på detta).

1 kommentar:

Xanthopteryx sa...

Det är ju föräldrarna som skapat den situationen...