måndag 29 november 2010

Min dag

Det här ämnet känns så lågstadie.

Jag kan faktiskt säga att min dag idag började mycket bra.
Jag har inte så ont i mitt bäcken idag, vilket gjorde att jag kunde promenera till tunnelbanan
Solen skiner
Det är en massa minusgrader (detta gör att jag känner mig nöjd med beslutet om att köpa en jättedyr åkpåse till snigelns vagn och ankomst. Nu kommer den inte frysa och så är den turkos.. fiint)
Och det är så fint med all snö (hoppas den ligger kvar till efter jul och lite till)

=)

2 kommentarer:

Miss Upsey Daisy sa...

Låter skönt att inte ha ont. Har det varit mycket sådant?

LabHäxan sa...

Jaa det har varit en hel del konstigheter. Har aldrig besökt sjukvården så flitigt som under den här graviditeten.
Nu är det ju "bara" tungt. Den väger ju trots allt 1,5 kg.