torsdag 6 augusti 2009

Bilder..

Den här fina bilden har Jo tagit på Södertuna Slott. Visst är de läckra ( ja och det är ju Jo själv också, men det är en annan story)
Just nu så är jag i Götet och har druckit en och annan fiiindrink med Mr L, känner mig i bra form. Saknar dock Jo.
Hur kan man sakna någon så mycket.. (funderar). Ja ja det löser sig säkert naturligt på något sätt (filosoferar). Jag längtar efter våra intimitetsblickar (väl inövade hos Dr Feelgood till speciella tillfällen), vilket alla människor borde ha tillgång till. (på söndag.. då kanske). Oj oj vad jag svamlar, kanske en drink för mycket..

Har dock hittat ett Jo substitut i Mr L:s mjukishund som garanterat heter Fido. =)

2 kommentarer:

Mr.L sa...

Hunden lystrar till Ludde. :-)

LabHäxan sa...

Vilket jag borde veta, eftersom jag en gång i tiden har döpt den lille tyghunden. Alkohol och särskilt fiindrinkar, kan dock göra sinnet luddigt.