måndag 31 augusti 2009

Det är inte bara ni..

som drabbas av dåligt med blogginlägg... Det är även jag. Det är som sagt lite synd om mig. Jag har snorat, hostat och blött näsblod hela helgen. Suck!. Nej! det Är Inte svininfluensan. Det finns andra sjukdomar som man kan drabbas av också.
När man hostar så flyr folk.. praktiskt kan det vara om man till exempel vill ha en hel tunnelbanesektion för sig själv. Tror att det kan vara bihåleinflammation, är ju min egen husläkare ibland.
Hur lätt har jag att vara stilla och bara vara sjuk, på en skala mellan 0-9.. 12 Jag kan inte vara sjuk om jag inte är så sjuk så sjuk.

Fördelen kan vara.. att jag får unna mig en skvallertidning. Då kan jag ligga still i en halvtimme kanske. Så nu ska jag läsa om "10 nya heta kysstekniker" (trodde bara det fanns ett sätt att kyssas, och den tekniken är ju ganska gammal och välbeprövad.. men men jag kan ha fel). Rapport följer!!

Inga kommentarer: