måndag 17 augusti 2009

Lycka är..

* Att veta att jag får tonfisksallad och fantastiskt trevligt sällskap ikväll när jag kommer hem från jobbet. Vi ska fira.. (det finns alltid något att fira)
* Att inse att jag träffat världens bästa Jo
* Att få alla papper insatta i sin pärm efter semester
* Att bara få njuta av tillvaron
* Att få planera Laserdomeaktivitet med jobbet (tror att det ska vara helt ok, efter detta laserskjutande är det mat på La Habana) med min allra bästa arbetskamrat Fru H
* Att få igång radion efter att den har krånglat hur länge som helst
* Att få njuta av mitt nya fina lab, och ta nya tag inför hösten.
* Att få se fram emot alla dans och yoga lektioner som skall starta nästa vecka. Jag kommer bli en helt ny människa.
* Att tro att lyckan varar förevigt.. =)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka är, att kunna skönja leendet du så vackert bär
när du skriver dessa rader. Att veta att det numera råder soluppgång inom dig, och att ha en splirans ny teliPhone att skriva detta meddelande på *suckar lyckligt*. /M

LabHäxan sa...

Vilken fiin kommentar, M.. suckar.. Det är faktiskt precis så det känns.